Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: mrr
Категория: Други
Прочетен: 10269
Постинги: 5
Коментари: 8
Гласове: 19
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
22.03.2007 10:32 - а тука нещо ВАЖНо за
Автор: mrr Категория: Други   
Прочетен: 292 Коментари: 1 Гласове:
0



   























та значи там където уча нямаше първоначално турци и цигани
миналата година дойдаха 1-2
сега са около 30-40 и най-странното е че
те ходят на групичка сичките заедно се събират плямпат си на турси по между си и не дружат с нас
ако им кажеш "ко стаа" те само се пулят и подминават  - а разибрат кво говоря! просто не щат да дружат с нас
а иначе никой нито ги бие нито нещо им пречи
и те така значи постепенно стават все повече и повече
както и навсякъде из българия
след време ще стигнат до 50% после ще станат 80% и както са си групичка и не дру жат с нас, ние ще се окажем групичка с която не ще да дружи цялото училище, нищо чудно и да ни бият из коридорите.. дано не както ние тях не вмомента
и след като повечето са турци езика от българкки и литертура ще стане турси и литература, нали така? или не?
също и за директор ще бъде сложен турчин, чалгата ще стане национална музика, после и турцин президент и ето, твоя внук ще се казва хасан вече
и какво сега да се прави?
но знаете ли аз съм спокоен защото според мен няма да им стигне времето да успеят да ни "Претопят"
защото.. (то това ще го напиша ей сега ама то ще се покаже като преден пост преди тоя което е тъпо ама нищо)



Гласувай:
0



1. exilia - помиш ти какво е било преди 500 го...
26.03.2007 22:32
помиш ти какво е било преди 500 години ама не помниш 89 година нали?
точно затова не искат да се месят с вас тея турци които така умело плюете и после казвате че сте супер толерантни дори и най-толерантни
никой няма зор да ви претопява
кой ви е виновен че не раждате а бягате по чужбина?
обяснете ми! кой ви е виновен?
Турците не се множат както ти се изразяваш, те са толкова колкото ас били и преди 10 и преди 20 години, просто българите намаляват. направи малко справки ако на мен не ми вярваш и ще видиш че съм права.
а относно чалгата... в турция определено не се слуша толкова чалга колкото тук в българия. а тая чалга която слушате тук няма нищо общо с така наречената чалга в турция. Тя преди векове в представлявала съвсем друга музика, но това е също друг проблем.
А също държа да отбележа, че турското население в сравнение с българското и ромското в българия не е толкова агресивно и никога няма да бъде, защото в турсите семейства още има ценности ии има истински семейства...
цитирай
Търсене

Архив